Assalamualaikum Wr. Wb. Yth. Mulyadi Dt.Marah Bangso, Ibu2/Bapak2 sarato para Pambaco yang budiman.

Tarimokasih banyak ateh Infos dari Pak Datuak nan sanamo jo ambo.
Memang akibaik indak mampunyoi account FaceBook ado juo karugiannyo, misal.... Infos nan co iko dari Pak Datuak.
Tapi memang nan dirantau ambo Kollega2 nan akademis umumnyo manjauhi FaceBook iko, kecuali Mahassiwa/i nan hanyo untuak kontakt Infos antar sasamonyo, nan isinyo pado umumnyo kosong sajonyo.
Sayang dari fihak Garuda indak maagiah ambo Infos tantang (ba)talian Kuretaapi Jo Tikek Garuda, walaupun ambo mamabali lansuang kaGaruda di-Cingkarieng 2013.12.21 sabalun Natal baru2 iko. DiRantau ambo, biasonyo tatulih diTikek ntun Rail&Fly, memang lain Lubuak lain pulo Ikannyo.
Tapi walaupun baitu ambo ambiak samiang positivnyo, dek sacaro kabetulan tgl. 4 hinggo tgl 5 Januari iko kawan sasamo SD/SMP nan lah sajak 1970 indak basuo, batamu diMedan.
Liau agak sanasib saparuntuangan jo ambo, 'liau tagadai Badannyo di Baltimore East Coast sasudah Ph.D. jo Kommilitonnin nan bedo Fakultas, ambo nun mah diJuruman.
Kalabiahannyo dinyo lai dapek anak sapasang, di fihak ambo batinonyo, amai paja samiangnyo.

Tanyo ambo ciek Pak Datuak, kalau nan diPadang baa pulo Kuretapinyo duu?
Manotau ado pulo Langkah jo Rasaki ambo kian ntun, kalau nan di Peninsula lai gak jaleh diambo duu Pak Datuak.
Sabalunnyo bayak tarimo kasih ateh Infos Pak Datuak, ateh banyaknyo tanyo ambo nan lah manyita wakatu Pak Datuak nana baharago.

Wassalam,
Muljadi Ali Basjah.

Teririang salam ambo ka kaluargo Pak Datuak, baitu juo salamaik bacucu nan kasekian di KL. (kalau ambo indak salah pengertian).

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Waalaikumsalam,w,w.
Sanak nan sanamo jo ambo. Ambopun baru pulang dari Binjai bulan lalu tapi tak sempat mancubo naiak Kereta Api Binjai - Medan dan Kereta Api Bandara Stasiun Medan ka KNIA P/P.
Dari Binjai ado oto Bis ALS langsuang ka KNIA nan stand by di Stasiun Kereta Api Binjai. Sakali jalan dari Binjai Rp.30.000,- Bus nyo dilengkapi Wifi gratis nan lumayan kancang.

Masalah Kereta Api dari KNIA ka Medan kalau kito panumpang Garuda perai alias gratis. Kalau pakai Air Asia dapek diskon 15ribu dari harago standar 80ribu.

Info tentang Bus ALS dan Kereta Api ko sdh pernah ambo share di akun Facebook ambo.

Sakian info dari ambo.

Wassalam,
Mulyadi Dt.Marah Bangso (57-)
Sent from my BlackBerry® smartphone from DiGi. Kota Damansara Kuala Lumpur Malaysia