Assalamualaikum wr wb....

Sidang palanta N.a.H

tarimokasih mak maturidi.....
klu satantang pembangunan WC surau mukmin, alhamdulillah lai diangsua2 juo
secara GORO setiap hari minggu, cuman krno motornyo diambo....klu ambo ndak
sempat hari minggu tapaso OFF dulu goronyo, hinggo kini baru 2x goro
talaksana. baitulah kondisinyo pak, karano dilingkungan ambo ko, 3 kegiatan
nan ambo jalankan kini, pembangunan Pos Keamanan (sadang jalan juo),
pengecoran Jalan (nan iko alhamdulillah alah salasai tacor 100 m,
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10202534603619016.1073741870.1013509445&type=1&l=e32530ecdb),

malam minggu kapatang, ambo silaturahmi juo jo ketua KAN Lubuk Kilangan,
lah diminta pulo utk membantu melanjutkan pembangunan salah satu musajik
nagari disaat yg bersamaan ambo juo katua panitia MTQ kel. utk event di
kecamatan tgl 26 april ko nan mambutuhkan dana juo, namun walau baa bana
akan tetap pembangun WC surau ko ambo karajoaan semampunyo, krno ambo
yakin, karajo elok ko, insya Allah akan dimudahkan oleh Allah, SWT.

Utk surau mukmin, kami rencanakan  akan memasukkan PDAM, nan kiniko pake
aie sumua sajo dan kurang barasiah dan agar berbau...., jiko ado dunsanak
kito disiko nan bisa bantu utk biaya pendaftaran ka PDAM, sekitar 1.5 jt,
serta beli tangki AIR Rp. 750.000 alhamdulillah....tabantu juo surau ko....

insya Allah, beko ambo lampirkan foto2 kondisi terkininyo, rencana ambo
siangko, dek lai ado wukatu, ambo akan mamasang installasi PDAMnyo,
rencananyo minggu depan akan didaftarkan ka PDAM.

iko no. rek ambo :

Berikut ini, daftar nomor rekening saya :

*Bank Bank Mandiri*
Cabang Muara Padang
No. Rek. 111-00-0459047-3
Atas Nama : Yuhefizar, S.Kom

* Bank BNI*
Cabang Imam Bonjol Padang
No. Rek. 0106427035
Atas Nama : Yuhefizar, S.Kom

atas perhatian dan bantuannyo ambo ucapkan tarimokasih, semoga Allah
membalasnya dengan balasan yg berlipat ganda hendaknya, Aaamiin.

Salam

Yuhefizar a.k.a Ephi Lintau