From: Lies Suryadi <niadil...@yahoo.co.id>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Tue, 8 Apr 2014 19:21:49
To: rantaunet@googlegroups.com<rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Bls: [R@ntau-Net] Re: Pengamatan mennyoblos di KL

Ondeh, baa ko? Golput nan banyak.

Wassalam,
Suryadi
Pada Selasa, 8 April 2014 9:55, Sri Yansen Tanjung <sri.yan...@gmail.com>
menulis:

Uda Saf jo dunsanak sadonyo..

Nampaknyo di Malaysia Golput masih keluar sebagai pemenang nampoknyo
kalau manuruik berita TV local jumlah WN Indonesia nan ado hak pilih di
Malaysia ko sekitar 1.2 juta urang
dan mudah2an hal iko indak dimanfaatkan dek pihak2 tertentu sarupo pemilu2
sabalunyo
dimano manuruik kawan nan jadi panitianyo wakatu itu dan akhirnyo mengundurkan
diri...
90% surek suaro nan dikirim melalu POS saragam sajo isinyo dan banyak lagi
carito2 kecurangan..

wakatu ka TPS Kajang hari minggu kapatang, ado juo nan bisa dijadikan bahan
curito..
ambo datang sekitar jam 11 siang...di TPS ado segerombolan urang Indonesia
labiah kurang 10 urang
kurang tahu apokan sudah manyoblos atau alun....wakatu dimeja pendaftaraan
tampak ado 2 urang nan indak ado namonyo di daftar pemilih dan baru mandaftar
saat itu
..disuruah baliak jam 4 sore untuak manyoblos dan dg catatan ekstra karateh
suaro masih ado

ado surang nan indak ado namonyo di daftar pemlih dan baru mandaftar saat itu..
ngotot minta langsuang manyoblos dg alasan indak ado wakatu untuak datang
baliak...
dan ado surang lai nan manuruik inyo datang cubo2 sajo dek alun mandaftar
sabalunyo
tetapi inyo takajuik dek namonyo ado di dalam daftar pemilih

ciek lai untuak urusan pindah TPS disiko indak baitu masalah, tingga cek namo
di daftar nan ado setelah itu petugasnyo langsuang ma isikan formulir pindah

wassalam
Sri Yansen/lk/42/tanjuang/asa Painan

Hari minggu kapatang setelah agak malas malasan akhirnya  habis Ashar