From: mulyadiy...@yahoo.com
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Tue, 8 Apr 2014 22:28:36
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Bls: Re: [R@ntau-Net] Fahira Fahmi Idris sbg Calon DPD dari DKI.

Semoga Fahira berhasil mewakili DKI menjadi salah satu dari 4 senator yg
mewakili Ibukota ini.

Mari kito maingekkan sanak2 kito nan tingga di Jakarta agar pagi ko memilih
beliau.

Iko bukan kampanye, tapi sekedar maingeki walau dalam masa tenang. Indak salah
kalau kito maingeki kadalam, kecuali kalau kito kampanye di muko umum, RN kan
sanak saudara kito sadonyo.

Wassalam,
HMDTMB (57+)
Di tapian Sungai Kapuas.