Terima kasih dinda Nopend. Itulah kakobeh urang awak pado umumnyo. Ado
kelebihan, banyak kekurangan. Kalau dikaji, republik ko bautang ka urang awak,
tapi dek awak suko badaram sasamo awak, suko 'panjek batang pinang' (tiok nan
ka naiak dielokan turun), suko mamatikan lampu togok urang, awak santiang
sorang se, makonyo sacaro nasional berkelompok, awak ndak bagitu didanga bana
doh lai. Biarkan......menggonggong, khafilah tetap berlalu.

Urang awak nan kini mancogok ciek2 ka tingkat nasional, menurut ambo, hanyo
karano individu sajo, bukan ateh sokongan nan basamo.

Kajian Ibu Sulastri tu, tentang urang Minang gadang ota,  yg dicogokkan dek Pak
Zorion, memang paralu diinok dimanuangkan. Kamanga Rang Minang ko lai? Aponyo
nan hebat? Dicerca Gebu Minang nan salah urus, pejabat di Sumbar nan indak
batua, mo lah wak cubo lo bataranak sapi di RN ko, baa akhirnyo?

Salam,

Syaf AL/51, Bogor

"Iduik an se lampu awak, lampu urang jan dimatikan"

Powered by Telkomsel BlackBerry®