Assalaamu'alaikum wa rahmatullaahi wa barakaatuhu

Tahun 2004 - 2006 (indak taruih manaruih ado selang waktu di antarono) panjang
patangkaran ambo jo urang Ahmadiyah ko di SurauNet. Ciek hal nan ambo rasokan,
urang Ahmadiyah ko indak ka masuak lalu kabanaran do. Baputa-puta,
babalik-balik mambantah sagalo fakta nan awak kamukoan tantang hujjah mareka
nan indak batua. Kami rujuak-an bana ka kitab Tadzkirah mareka, kami tunjuak-an
bukti-bukti kapalsuan 'ayat-ayat' dalam kitab mareka tu. Kadang-kadang mareka
pakai taktik hit and run. Mailang dulu sabanta sudah itu baliak lo baliak jo
kaji itu ka itu juo.

Tarakhir bana, di SurauNet, ambo alah maleh basoal jawab jo surang dedengkot
Ahmadiyah (M A Suryawan) namono. Dek moderator Surau tatap mampabiyaan urang ko
aktif akhirno ambo nan mangalah, kalua dari Surau.

Di tahun-tahun itu ado pulo penggiat Ahmadiyah nan lain nan daulu memang
anggota palanta awakko mancubo-cubo nak manjua kajino disiko. Tapi
alhamdulillah maso itu awak sapakaik untuak manutuik pintu rapek-rapek sainggo
ano indak dapek masuak lai.

Usaho nan dicubo sanak Akmal ko tampak di ambo kasarupo pulo. Ka batele-tele
indak bakarunciangan, samantaro di no galehno tabaco juo di awak.

Wassalam,

Muhammad Dafiq Saib Sutan Lembang Alam
Suku : Koto, Nagari asal : Koto Tuo - Balai Gurah, Bukit Tinggi
Lahir : Zulqaidah 1370H,
Jatibening - Bekasi

On Thursday, July 10, 2014 9:22 AM, Sjamsir Sjarif <sjamsirsja...@gmail.com>