Isu LBGT ko ala sajak beberapa tahun lalu. Malah dgnn berani mereka
memasang foto foto mereka di fb yg sedang in action ramai ramai. Foto tsb
mereka tandai ke salah satu teman fb ambo shg ambo bisa maliek foto foto
tu. Dalam 2 tahun terakhir ala mereda mungkin alim ulama jo ninik mamak
banyak yg turun tangan. Semoga sajo. Kalau marak baliak, tantu ado biang
"kaum Luth" di ranah ko. Apokah aparat Sumbar akan tinggal diam membiarkan
pendosa2 seksual merajalela. Kemana alim ulama cadiak pandai kito???