Kiriman cako ndak masuak, ambo ulang tuncikkan baliak...

-----Original Message-----
From: Elthaf (elthaf)
Sent: Friday, April 25, 2008 2:04 PM
To: 'RantauNet@googlegroups.com'
Subject: RE: [EMAIL PROTECTED] IJP for President

        Assalaamualaikum wr.wb.,
        Menarik sekali topik minggu ko di RN tentang "Ini dia Capres
dari Sumbar", karena diskusi lah mangarucuik ka surang urang nan lah
dapek dari hasia survey, mohon maaf ambo ganti judulnyo jo Indra J.
Piliang for President.
        Partamu ambo angkek tangan dan salut ka sanak Indra J. Piliang
yang dnegan beraninya dan penuh perhitungan untuk mencalonkan jadi
presiden RI 2009-2014, sabananyo baliau maju juo dek ado hasia survey...
        Wakatu ketek-ketek di Bukittinggi, ambo mampakirokan presiden tu
lah sagalo-galonyo, jan kan bercita-cita jadi presiden bermimpi jadi
presiden pun nggak kan mungkin, takuik dicap subversif pulo beko, tapi
setelah saya melihat GD yang tuna netra dan nggak konsisten, pagi sirah,
siang putiah dan malam lah abu-abu bisa jadi presiden, M yang seorang
IRT bisa jadi presiden. Pardede bisa jadi gub sumut, dan banyak lai yang
ndak mungkin bisa jadi Gubernur, bupati dan wali kota yang pendidikannyo
jaan kan S1 yang asli "S3" nyo se babali dan persamaan pulo, cubo caliak
di daerah Banten, ado bupati nan SMP sajo ndak tamaik doh, di Sumatera
pernah ado seorang Bupati nan ingin mempromosikan bawahannyo dari eselon
3 ka eselon 4, ado nan maangkek guru SMP jadi camaik dan banyak lai.
        Bukannyo ambo mambenchmark sanak Indra jo urang-urang nan tadi
tu, tapi ambo mancaliak IJP cukup kapabel untuak jadi presiden, baliau
seorang yang ganteng, ambo babarapo kali mancaliaknyo di TV,
communication skill bagus, rancak dan tersusun, itu juo ambo danga di
dialog interaktif di TV, pendidikan sarjana, peneliti, punyo pergaulan
yang luas, nan pantiang lai urang awak, biasanyo kalau urang awak
agamonyo kuek, kalau urang awak toh kakorupsi juo itupun hanyo
sekedarnyo dan sementaro, ndak sampai mampakayo tujuah katurunan, kalau
lah kanyang kabaranti surang sajo dek ingek jo akhirat, mungkin masih
banyak nan ditambahkan nilai-nilai plus dari IJP ko.
        Kalau soal artis atau urang terkenal, ambo caliak D 2 (Wagub
Jabar) jo Tangerang 2 bukan sekedar artis sajo, baliau juo pintar, jaan
asa artis akan laku sajo, Inul, Doyok, Dewi Persik, Anisa Bahar, Tukul
jauah labiah terkenal, tapi apo laku untuak dijua di Pilkada?. Apo lai
tadi malam ado pulo agus jamil ka jadi Serang 2.

        Sanak IJP, maju taruih, kalau sanak serius kamanjadi presiden
dan nanti juo konsisten dnegan niat dan janji-janji kini, ambo akan
support semampu ambo, cocok tu kalau sanak bapasangan jo Sandiaga Uno,
baliau tu anak Mien Uno, dulu inyo anak caltex juo karano apaknyo dulu
karajo di caltex, ambo caliak Sandiaga Uno pinter bangat, alumni di PT
terkenal di AS, ketua HIPMI, tantu ganteng pulo, baa tu Bu Ifah, kalau
ganteng kito support, kalau kurang yo agak payah lah, he..he..
        Sabananyo ambo lah mancaliak sia urang awak nan namuah maju
untuak RI 1 atau RI 2, Sampai kini urang awak alun ado nan berani lai
mancalonkan jadi presiden, kalau ndak ado nan talok, kito urang Minang
bulek-bulek mancalonkan Indra J. Piliang jadi calon presiden mewakili
urang minang dan tantunyo kito usahokan didukuang dek paliang kurang 50%
+1 dari pemlih di indoensia.
        Kok sanak Benny diangkek jadi Sekretaris pemenangan IJP, ambo
bialah maangkek surang sebagai Ketua Team Sukses IJP for president
untuak daerah Riau, kok lah ado nan duluan di Riau, ambo bialah untuak
daerah nan lain, paliang indak komnitas RN di Pakanbaru, nan pantiang
lai sato sakaki.
        Soal modalnyo, bialah ambo akai surang, ambo baiyuran jo Ajo
Zainul Akhir, jo Uda Madahar bagai, eh iko serius ko, mudah-mudahan
sanak IJP serius lo yooo.
        Sprit IJP for president
        Pak Zainul, ado aka ciek , oto apk Zainul gantilah plat nomornyo
jadi R 11 ambo R 12, kito asak saketek jadi R1 1 (Baco RI 1) jo R1 2
(baco RI 2), baa agak ti.., tapi ragu pulo urang beko yo, lah
marauang-rauang vorijder tapi oto nan lewaik R1 2 tadi hanyo oto
saisuak, he..he..,,,
        Wassalam
        Elthaf, 47 th Pku.