Ass. Sato berkomentar ciek.
Kalau kami pribadi, awal2 kami pindah ka kantua pusat (jkt), iyo banyak nan
manyabuik "dasar padang", tapi alhamdulillan kini ndak pernah tadanga lai doh.
Ndek karano sia sen nan manyabuik sarupo tu, siap2 sajo kanai "ceramah" ndek
kami. Kami ndak akan pernah diam jiko ado nan manyabuik negatif tentang urang
minang, sa sibuk apopun karajo akan kami sempatkan untuak maagiah penjelasan
dan sekaligus mempromosikan kebanggan kami sebagai urang minang.
Dan alhamdulillan pulo hinggo kini (setelah 10 tahun pindah ka jkt dari
padang), kawan-kawan nan tadinyo juo indak pernah "bangga" menjadi urang
minang, kinilah tabukak pintu hatinyo untuak ikuik menegakkan wibawa urang
minang, dengan mempromosikan segalo kelebihan urang minang dengan segalo adat
istiadat dan budaya sarato budi pekerti nan baiak.

Himbauan dari kami, jJiko ado penilaian-penilaian / istilah-istilah nan negatif
tentang urang awak nan disamo ratokan se ndek urang,  segera sajo diluruihkan,
jan dipabia sen urang mampakecekkan awak jo kato2 nan ndak lamak didanga
tu.....sangaik banyak kelebihan2 nan dimiliki urang awak,....sia lai nan
maangkek harkat dan martabat urang minang kalau bukan putra minang
sendiri.....kalau ado urang awak nampak baparangai indak elok, mari kito
paeloki basamo, dimulai dari lingkungan kito masiang2, tegur setiap ado urang
minang nan bakalakuan indak elok, tamasuak diri awak sendiri.
Untuak bapak2/ibu nan alah manjadi pejabat / atasan, mari kito bina anak buah
nan urang awak, agar indak memalukan dan mempunyai kredibilitas baiak....
sekali lai, jan dibiakan sajo.....dibina (jan dibinasakan).....
Wasss... mohon maaf jiko ado nan ndak berkenan.
Deded binti Sanusi (38 th)
Rang Cingkariang - Sei Buluah