Assalaamu'alaikum wa Rahmatullahi wa Barakaatuhu,

Ambo ikuik baduka cita ateh kepergian mak Ban. Semoga Allah SWT menghapus
segala dosa2nya. Amiin. Ambo pernah salah panggia mak Ngah jo Mak Ban..
Mudah2an beliau alah memaafkan ambo wakatu tu handaknyo. Amiin

Wassalam
Aswita

--
Aswita Taizir (P-44)
Long Island, NY

"Qulill Haqqa walau Kaana Murraan" katakanlah yang haq itu walau itu pahit"

http://aswitataizir.blogspot.com/
http://aswitataizir.multiply.com/

melalui jalur pribadi
dibanned