Itu sababnyo ambo sajak lamo indak lamak mancaliak dan indak suko
mamakai kato "Sumbar" (ambo luruihkan sajo manjadi "Sumatra Barat").
Tapi kabaalah lah ditarimo dilulua urang awak sajo: "Sumbar kecek
urang, sumbar lo kecek awak, nan disumbari urang, awak"!

Purwadarminta dan dikopi dek KBBI:
Sumbar; Jw. bersumbar, menyumbar; menyombong, menantang, bercakap
besar, mis is tertawa seraya ~ "Jangankan kamu, ayahmu sekalipun aku
tak takut".
KBBM: bersumbar, menyumbar; bercakap besar, memusungkan dada,
membongak, menyombong.

Salam,
--MakNgah

--- In [EMAIL PROTECTED], Lies Suryadi <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> SUMBAR = Semua Urusan................?
>   Ndak jaleh dek ambo doh, Ajo Duta.
>
>   Salam,
>   Suryadi
>
> ajo duta <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>       Kapten,
>
>   Kalimek nan batua:
>   "Hepeng do na mangatur nagara on"
>   Mangkonyo kito ado KUHP, Kasi Uang Habis Perkara
>   Atau kalau kami urang Medan bilang ini SUMUT bung?
>   nan artinyo Semua Urusan Memerlukan Uang Tunai.
>   Nah, kalau SUMBAR apo artino? cubo takok.
>
>   ajoduta/61/usa

melalui jalur pribadi
dibanned