Sahabat Aidinil Zetra,

   Penjelasan nan ambo agiah adolah ipso facto evidence. Aratinyo, carito nan
sasungguahnyo, carito nan bacarito sandiri. Namo ambo bukan hanyo dipanggia dek
Chairman, nan didanga dek sado urang. Tapi juo tercatat dlm Agenda sidang pleno
pertama itu. Ambo dan semua anggota delegasi punyo, tamasuak nan di tangan
Abdillah sendiri. Namun mungkin anyo silap, seperti ndak mandanga namo ambo
dipanggia. Tapi namo ambo jaleh tatulih dalam Agenda. Kapan basuo di Jkt atau
dimapun bia ambo pacaliakkan.
   Dek tugas ambo manjalehkan nan ambo alami sendiri, tantu kini tasarah ka nan
manarimo berita dari ambo. Silahkan sanak ambiak sebagai info pambandiang.
Allah manantukan, nan bungkuak juo nan dimakan saruang.
   Kini co sanak Aidinil dan sanak2 nan lainnyo komentari isi pidato nan ambo
siapkan tu. Relevankah atau tidak, atau masih harus dibungkuih-bungkuih juo
sampai kapan, karano mungkin ditutupi dengan istilah SARA. Pado hal fenomena ko
adolah fenomena sejarah faktual nan tidak hanyo terjadi Indonesia tapi di
negara2 "Nan Yang" Asia Tanggara lainnyo.
   Salam, MN