Alah salasai da, ndak ado lai, pasti alun/indak baco email2 sabalunyo :)

Salam
=====

From: RantauNet@googlegroups.com [mailto:rantau...@googlegroups.com]
On Behalf Of yumetra fidel amir
Sent: 30 Januari 2009 11:49

Sanak Zul, Alhamdulillaaaah...
Baa sanak Andrinov ????

TQ, Yumetra FA. Tanjung
49 thn.
========================

On Behalf Of Andrinof A Chaniago
Sent: 29 Januari 2009 00:15

Assalamualaikum, Wr. Wb.,
Minta maaf, baru tabaco dek ambo email sanak Zulidamel ko. Terharu ambo
deknyo. Ambo ingin minta maaf pula untuk kalimat-kalimat ambo sabalunnyo nan
mabuek sanak Zulidamel ko maraso menjadi tatuduah. Sekali lagi minta maaf,
dan mohon sagalo kalimat nan mangarah ka tuduahan dianggap dicabuik dan
indak pernah ado. Itu juo suatu kakhilafan nan paralu mandapek maaf dari
sana Zulimelda.
Ambo akan mencari caro lain untuk mamparbaiki caro badiskusi di milis ko nan
indak manimbuakan kasalahpahaman dan nan indak mambuek seseorang jadi
tatuduah. Semoga Allah Swt mengampuni saya dan dunsanak saya. Amien.

Andrinof