Assallamualaikum Sanak P'Aswadi jo P'IJP nan tacinto..

Mambaco keluhan  sanak baduo tentang tanggapan masyarakat dalam dunia
politik praktis...ambo kecewa saketek..kalau manuruik ambo..dunsanak2 kito
tu bak patitiah lamo " mancaliak contoh ka nan sudah Mancaliak tuah ka nan
manang ". Kalau P'Aswadi berkesimpulan bahwasonyo masyarakat Minang ko alah
ta pitih bana..tu ungkapan nan agak balabihan ambo raso. Kalau metode nan
dipakai untuak mendapek an suaro masih sarupo nan kini ko, memang agak
sulik. Obama (icon caleg2 mudo), merintis jalan yang cukup panjang dan
berliku untuak bisa jadi presiden, kok dapek cando itu pulo sanak2 kito, jan
caro Instan dipakai. Itu pandapek ambo..kalau agak kasek..mhn maaf..

Wassallam "Ajo Manih"

--
visit http//come to/digitalworks a source for computer hobbyist