Assallamualaikum Wr Wb..
Pak Saaf..Pak Suryadi..jo sanak palanta nan dihormati
Ado pepatah nan ma agiah gambaran nan patuik dipunyoi dek surang pemimpin
nan bijak jo berwibawa :

Gunuang penghadang angin
lurah pahimpun aia
bintang panunjuak arah
bulan panantu hari

kabau parancah sawah
kudo palajang bukik
anjiang kawan ba buru
baruak pamatiak kelapa

tukang pantang mambuang kayu
nan bungkuak ka bingkai bajak
nan luruih ka papan tuai
nan sajari ka pasak suntiang

..mungkin banyak nan lain..

Wassallam

--
visit http//come to/digitalworks a source for computer hobbyist