From: avenzor...@yahoo.com

Date: Mon, 2 Mar 2009 08:15:59
To: <RantauNet@googlegroups.com>
Subject: [...@ntau-net] Maimbau Jo Gala.

Assalamu"alaikum Pak Rainal,

1. Baa kaba Pak, apo alah ilang panek bajalan ka Sawahlunto minggu lalu? Tantu
alah yo Pak.

2. Kok buliah bapandapaik ttg Maimbau Jo Gala di RN ko, mako barangkali ado
eloknyo kalau kito mamakai pola egaliter sajo. Rasonya akan talampau barek
resiko nyo kok awak saliang maimbau jo gala.
3. Dengan pola egaliter, barangkali raso kebersamaan akan lebih muncul, sdgkan
kalau maimbau jo gala barangkali bisa ado kamanakan sasuku yg berang kok awak
salah2 maimbau dalam berbagi informasi, dan bapandapek dalam diskusi.

Salam.
ricky avenzora
Powered by Telkomsel BlackBerry®