Ajo Doto Emi sanak ambo,

Sambil menikmati tulisan sanak, ambopun bapikia, walaupun beko ular jo
musang
tu doto manjokan dalam kandang ameh jo makanan bergizi. Namun ambo pikia
habitat mereka bukanlah ddidalam kandang. Mereka tantu labiah bahagia
dihutan
rimbo. Kalau sanak ingin membahagiakan mereka, iyo sarancaknyo dilapehkan
sajo
binantang makhluk Allah tu.

Wassalam
ajoduta