Sanak Andiko, sabananyo hadok RPP itu untuak kasus-kasus di Kalimantan dan
Indonesia Timur. Namun kalau dipakai untuak kondisi pado masyarakat adat yang
alah 'steady' saroman di Sumbar atau Sumatera pado umumnyo, iyo kurang tapek.
Jadi prolegnas itu saharusnyo bakaadaan. Bukan bararti kito indak ba-Indonesia
doh, tapi ado alua jo patuik nan harus diharagoi dalam primat hukum nasional.
Baa, alah dicubo ka Setnas MHA itu?

Wassalam,
-datuk endang