Assallamualikum Buya KSuheimi,

alhamdulillah lah sampai lo  Buya di Karawang, nagari lumbuang
padi...dulu ambo panah bakureh di pabrik oto daerah tapian waduk
walahar...nah kalau Buya masih di Karawang jan lupo singgah di Tapian
Waduk walahar untuak ngariung  mancubo pepes ikan jambal nan mantap
raso-e...atau sate maranggi.. ado.tampek wisata lain di karawang Curug
cigentis, Rengasdengklok, etc..

Wassallam,
Datuak Arifz

====