Dear Mak Ngah Yang Mulia,

1. Tarimo kasih atas pandangan dan pasan MakNgah,...dan mohon maaf talambek
ma-apresiasi-nyo. Nampaknyo e-mail MakNgah ko takalinsuik (teracak) masuak nyo
dlm folder email ambo, jadi baru tabaco siang ko.

2.  Pasan MakNgah tantang ba-uluak meingekan ambo baliak atas pasan datuak ambo
dulu, yaitu "barasiahkan dulu ujuang sulbi awak surang, dan kok lah pandai
manutuik lubang sulbi dan nan di dakeknyo baru buliah ba pituah ka urang".
Tarimo kasih atas pasan MakNgah.

3. Diskusi ambo jo Pak Arman indak ma-adu mato pisau gai doh MakNgah, kami
sadang maota saruman adiak jo kakak (kok buliah ambo manyabuik dan beliau
setuju pulo). Ambo sangat menghargai pandangan beliau, dan menjadi tambahan
pengayaan pengetahuan serta pengalaman ambo. Ambo indak pulo doch sadang
manggarami lauik, tapi barangkali hanya mancubo mancari titik keseimbangan
antaro "arah mato angin".

Ma-a lo lah talok dek ambo manantang matoari,.....apolagi ka Pak Arman. Saruman
yang MakNgah tahu, kan melalui RN ko kan ambo sadang baraja tantang "susatra
kuno Minang" ka belaiu. Baitu pulo palajaran yang ambo mintak satantang
"belajar hingga liang kubur" dari Bpk Dr. Ir. Khairi Yusuf St. SInaro. Dek
sadang sibuk bana, makonyo ambo alun sempat manaruihkan maminta pelajaran dari
beliau-beliau doch.

Sekali lai tarimo kasih banyak atas pandangan dan pasan MakNgah.

Salam,
r.a.