Wassalamualaikum wr.wb.,

Sanak Andi, yo sabana terharu ambo mancaliak sanak ikuik aktif dalam
acara Basuo Alumni dan HUT Emas Alumni SMA 1 Bukittinggi , mulai dari
latihan tiok minggu di RS PMC Pakanbaru sampai acara di Bukittinggi.

Alhamdulillah, kito basuo jo alumni nan sukses, mungkin salamo ko kito
hanyo mandanga, mambaco  namo baliau di mass media, kini kiot bias
bergaul akrab dan panggia uda atau uni ka baliau, dan memang iko SOPnyo,
indak buliah baapak, awalupun itu mintuo sendiri, he..he..

Itulah nan mambuek ambo selalu hadir di satiok reuni alumni SMA 1 Bkt,
karano sado alumni malapeh baju baliau, dan berbaur layaknyo antaro
kakak jo adiak, sarupo Pak Prof DR. Marlis Rachman, MSc , Wakia Gubernur
Sumbar, , Uda DR. Maizar Rachman, mantan Plt Sekjen OPEC dan Gubernur
OPEC Indonesia dan kini salah surang Komisaris Pertamina, Uda Hasnul
Suhaimi, Dirut Excelcomindo, Uda Mayjen TNI. Syafnil Armen, KABAIS TNI,
Rekan saangkatan ambo Werry Darta, PR 2 UNAND, adinda kito Sanak Firdaus
HB nan Sekjen FSN, dan banyak lai yang lain.

Alumni nan dating juo dari jauah-jauah sarupo dari California, Papua,
Abudhabi, Eropah dll.

Ambo batarimokasih sekali ateh partisipasi adinda Andi Jupardi dan
mokasih ateh tulisannyo.

Wassalam,

Elthaf