Insya Allah, ambo sato sakaki. Kama ka dikirim?
Berani beda, berani benar! (www.indrapiliang.com)

-----Original Message-----
From: muly...@pusri.co.id

Date: Fri, 7 Aug 2009 11:20:26
To: <RantauNet@googlegroups.com>; <rgm...@yahoogroups.com>; <rek...@unand.ac.id>
Subject: [...@ntau-net] Re: Ingin kuliah Terkendala Dana ==> ADA
 YANGTERGERAKMEMBANTU??

Assalamualaikum.wr.wb.
Sato sangenek. Info ko paralu pulo kito sampaikan ka Gebu Minang dan para
pengurus DAMI (dana abadi minang internasional?) nan pado gerakan awalnyo
menggebu-gebu dan sudah takumpua dana ratusan juta (cubo liek website DAMI) nan
sudah pasti dana tersebut sudah takumpua pulo dana bagi hasilnyo nan bisa
digunokan untuak hal nan sarupo iko. Semoga ado respon dari Gebu Minang dan
DAMI.
Wassalam,
HM Dt.MB (52+)
Powered by Telkomsel BlackBerry®