Assalamu'alaikum Wr. Wb.

Barusan ambo manelpon ka kampuang di Maninjau.

Barita nan ambo peroleh... Listrik alah 2 hari mati total, tarutamo Maninjau
arah Selatan, kecuali nan arah daerah ka muko-muko jo Lubuak Basuang,
kadang-kadang lai iduik, kadang mati pulo.

Karano indak sadonyo urang punyo telp rumah...
Bersyukur masih ado urang-urang mampu nan punyo genset manolong ma 'charge'
kan HP urang-urang di kampuang sahinggo komunikasi kampuang jo dunsanak di
tampek lain masih ter jalin, walau indak sadonyo seluler bisa manyambung.
Seluler masih alun jalan bana, tapi telpon rumah alah mulai agak lancar.

Alah beberapo kali ambo cubo manelpon pak wali nagari Maninjau untuak dapek
info terkini, indak pernah berhasil tersambung, mungkin karano saluran
seluler tu bana nan alun manyambuang.
Sahinggo bantuan nomor hp dari sanak Nofrin dan kawan-kawan untuak
pemuka-pemuka nagari tu tantu akan sangat membantu...

Kondisi secara umum masih menyedihkan, tarutamo di daerah Tanjung Raya
bagian Barat dan Selatan, sarupo Kenagarian Tanjung Sani. Desa nan indak
terlalu parah adalah desa Tanjung Sani nyo bana, ....nan justru masuk dalam
daerah kenagarian Sungai Batang.... (Adinda Andi-Z-palai rinuak, tolong
koreksi Uni kalau salah).

Mulai Galapung ka subarang, sampai Ujuang Tanjuang, nan kondisi punggung
bukiknyo memang labiah curam di banding daerah kuliliang bukik nan lain di
sekitar danau Maninjau,  rumah nan rusak dan hancur dalam berbagai
kondisi. Ado nan di dorong galodo masuak danau, ado nan ta timbun tanah jo
batang kayu, tapi ado pulo nan tabanam atau ta haram masuak bumi. Sahinggo
masih banyak masyarakat nan mangungsi atau manompang di rumah-rumah
dunsanak, karano indak punyo tampek tingga lai...

Manuruik urang tuo ambo, dari beberapo saksi mato, urang dari kenagarian
Tanjung Sani nan tadi bakunjung ka Kukuban, di kenagarian Tanjung Sani tu,
ado daerah nan gampo nyo bukan oleng suok kida, tapi ateh bawah. Antah dek
tanah di bawah nyo memang kosong alias gohong, Jadih lah rumah-rumah di ateh
nya ado nan ta aram ka bawah. Jumlah korban sampai kini alun diketahui
secara pasti.

Masya Allah....

Semoga dunsanak-dunsanak kito nan jadi korban tabah dan sabar menerima
cobaan, dan bantuan makanan, obat-obatan dan lain-lain cepat sampai kepada
orang-orang yang memang sangat membutuhkan. Bantuan dari relawan-relawan lah
yang akan sangat membantu korban dalam menghadapi musibah dan cobaan ini...

Wassalam

Rita Desfitri Lukman
New Delhi