From: ajo duta <ajod...@gmail.com>
Date: Thu, 19 Nov 2009 08:57:04
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: [...@ntau-net] Re: Majelis Ota Palanta RantauNet 181109

Cuma iyo ado ciek nan mangganja dipikiran, terutama bagi
nan indak berhubungan jo nikotin. Iyo sasak angok mairuik
dek sanak jo nakan nan mambuek asok. Sampai tapaso
St. Parpatiah mambukak jendela lebar lebar.

Mungkinkah ota ota dilapauko tanpa asok?. Misalnyo kalau
kamarokok malicau sabanta kalua ruangan, cando di nagari
mak Ngah tu.

Wassalam

--
Wassalaamu'alaikum