From: Edi Has <edia...@yahoo.com>
Date: Mon, 7 Dec 2009 02:38:23
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: [...@ntau-net] Re: CEO TERBAIK

Assalamualaikum

Pak Yurnaldi, selain kaduo tokoh ko, urang2 Minang yang sadang menjabat
direktur BUMN/perusahaan besar lainnyo, sbb :

- Arifin Tasrif, dirut PT Petrokimia Gresik
- Arwin Rasyid, dirut Bank CIMB Niaga
- Evi Firmansyah, direktur Bank BTN
- Fazwar Bujang, dirut PT Krakatau Steel
- Felia Salim, direktur Bank BNI
- Hasnul Suheimi, dirut PT. Excelcomindo
- Herman Darnel, direktur PT Indonesian Power
- Johnny Suwandi Syam, dirut PT Indosat
- Karni Ilyas, direktur TV One

Ambo ndak punyo nomor kontak atau e-mail beliau2 ko. Mungkin ado dunsanak lain
nan ka manambahan.

Salam

Edi Has Dt Basa Nan Hitam