Dunsanak di Palanta nan ambo hormati.
Sato ambo mangomentari tantang calon gubernur SB iko.

Bukan ambo indak satuju jo statemen sarupo nan di bawah iko, tapi *sebaiknya
*salaku mantan urang nan pernah paliang bertanggung jawab di salah satu
sarana untuk meningkatkan SDM di SB tantunyo baliau paralu pulo malewakan
visi atau target baliau tantang dunia pendidikan (industri Otak) di SB.

Kok dalam bidang galeh pariwisata baliau alah punyo target, *bisa ndak
dibuek pulo target galeh peningkatan SDM di SB. *
Sejarah membuktikan/mengajarkan kepada kita, majunya suku bangsa MK pada
masa pra kemerdekaan ialah karena sekolah Rajo nan diadokan Balando di Bkt.

Pernah dalam topik milis kito babarapo waktu nan lalu, lulusan PT di
kampuang awak kurang dihargai dalam persaingan memperebutkan  lapangan kerja
di tingkat nasional.

Tapi nan nyato kini para pelajar kito dari SB, indak ado tabaco sebagai
pemenang dalam lomba-lomba tingkat nasional.
*Generasi muda masa kini adalah gambaran sukubangsa Minang Kabau di masa
depan.
*Ado mantan bupati nan punyo visi terhadap dunia pendidikan meskipun beliau
berasal dari kalangan pengusahasa, tapi sayang indak tadanga mancalonkan
diri sebagai Gubernur.

Sebagai sarana malewakan visi/target cagub, ambo selaku admin nagari
manyadiokan space sarupo di :
http://nagari.or.id/?moda=harapan/

Silakan klik.

Salam

Abraham Ilyas 64

*Suasana pendaftaran mantan rektor Unand dua kali periode itu turut
diramaikan tim genderang dan para pendekar dari *.....

*Marlis dan rombongan disambut Tim Lima Penyaringan dan Penjaringan Bakal
Calon Gubernur Partai Demokrat. Terkait rumusan rencana program jangka
panjang (RPJP), ia menargetkan Sumbar pada 2025 menjadi daerah tujuan wisata
di Tanah Air.
*