Bung Jepe nan babahagia,
Alhamdulillah lai ado juo Mak. Kesempatan berbakti tabukak pulo. Apo lai
liau  kuaik dan sehat sarato masih banyak nasihat.
Guru pulo lai, banyak dansanak basuo di rantau. Kadang tasuo seseorang dan
sempat 'basajarah'........ lalu disambuang nyo "Ondeh Jepe ko anak ibuk
Guru......"  Ondeh ndak tabedo gadang ati awak basuo urang nan mengenal dan
terkenang jo rang gaek awak.
Salamaik jepe dan salam takzim dari Ambo nan anak guru pulo... Guru Siddiak.

Masrur Siddik,
Jatim Piatu