From: andi ko <andi.ko...@gmail.com>
Date: Mon, 22 Feb 2010 22:06:07
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [...@ntau-net] Manga musti harus diubah?

Da, dek taimbau, bia ambo urun rembuk saketek untuak mengajukan pertanyaan:

1. Apo alasan yang kuat sahinggo sistem materinial ko akan di ubah menjadi
sistem patrilinial
2. Siapokah lembaga politik atau sosial, sekelompok orang, atau organisasi
apo yang bisa mengatas namakan Minangkabau untuak mengubah sistem itu.

Salam

Andiko