Maoh ambo mancelah ciek,

Ambo acok jalan-jalan satiok ceruk-rantau Semananjuang, alah rami urang awak
di satiok nagari (negeri caro Malaysia), antaro characteristics yang boleh
kito liat, burung balam - sukanya menyimpan burung balam di keliling rumah.

Kalau kito singgah di lapau mereka ini, parhatikan lenggok bahaso. Insya
Allah akan dijumpai.

Wassalam.

--
Idris Talu