Pak Saaf, Mak Darul dan Dunsanak Sadonyo

Pak Saaf, mungkin nan Pak Saaf mukasuik "Pecinta Keretapi"? Sabantako ambo
caliak, memang ado posting dengan subyek "Free ..." 4 buah (message nomor
 1588 sampai 1591)

Kalau iyo, cubo caro di bawahko, Pak:

   1. Coba kirim email ke alamat: *makitam-unsubscr...@yahoogroups.com* ,
   subyect dan isinya kosongkan saja atau:
   groups", nanti ada list dari group yang pak Saaf ikuti. Di bagian paling
   kanan ada box untuk "Leave Group", klik di baris untuk group yang pak Saaf
   ingin berhenti

Ambo pun lah baranti dari grup ko, karano isinyo nyaris ndak ado lai.
Kalaupun ado, biasonyo cuma cross posting dari da Nofrins, nan lah ambo baco
di RN.

Kalau ndak salah nan punyo milis ko Mak Darul.

Kalau buliah ambo mengusulkan, group ko ditutuik sajo Mak, karano isinyo
jarang nan batua2 tentang perkeretaapian Sumbar, kecuali cross posting dari
da Nofrins.

Riri
Bekasi, l, 47