Phie,

Bilo acara tu talkshow Ephi tu?

Sukses ya

Sekaligus tarimokasi atas link ka RRI Padang itu. Kini ambo sadang
mandangakan. Sayangnyo acaranyo berbahasa Indonesia, termasuk dialog dengan
seorang penelpon dengan bahasa Indonesia ...

Jadi takana ambo waktu karajo di Padang dulu tahun 85-87 . Waktu barangkek
ka Padang tu ambo sadang suko2nyo jo siaran awak, eh sampai di Padang, dari
2 Radio FM nan ado, ndak pernah ambo dapek siaran berbahasa Minang. Sampai
akhirnya ambo malupokan untuak menyetel radio :(

Riri
Bekasi, l, 47