ALHAMDULILLAH, nampak nyo dunsanak kito Marindo alah bisa di tarimo palanta RN

________________________________
Dari: andiko <andi.ko...@gmail.com>
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Terkirim: Jum, 24 September, 2010 13:32:33
Judul: Re: [...@ntau-net] Tentang ambo :  Marinda Palar

Mamak

Berliku-liku sekali perjalanan hidup keluarga mamak. Kalau ambo baco, kecintaan
mamak terhadap Minangkabau begitu besar. Urang dapua juga telah menyampaikan
kalau indak ado nan mamak langgar doh di milis iko. Mungkin kemasan emailnyo
nan
ditambah "keindahannyo".

Ambo manunggu postingan-postingan mamak nan lain. Apo lai mamak bergerak di isu
lingkungan jo pertanian organik. Ilimu mamak itu sangat-sangat bermanfaat bagi
perbaikan sisitem pertanian di Minangkabau baliak.

Salam

andiko sutan mancayo