From: Armen Zulkarnain <emeneschoo...@yahoo.co.id>
To: rantaunet@googlegroups.com
Sent: Fri, September 24, 2010 8:08:53 PM
Subject: Bls: [...@ntau-net] Tidak Suka kepada Orang Yang Bernama Marinda Palar

Assallamualaikum wr wb

Mak Zorion Anas nan ambo hormati, iyo sapandapek ambo jo mamak. Ambo kiro pak
Marindo Palar sadang tabawo emosi dari dunsanak nan bagabuang di GM KKM, adat
budaya minangkabau dari maso ka maso maajaan santun babahaso, tasabuik dalam
petitih di minangkabau, walau harimau nan diparuik, kambiang juo nan musti
dikaluakan, semoga dipahami amin ya Rabbal alamin.

wasalam

AZ - 32 th
Padang