Ondeee Uda Rainal. Bajalojehan salero kami nan sadang kadinginan di
banua Amrik. Cuma iyo agak agak selah makan nan bakolesterol tu.
Sadonyo iyo cuma lamak sampai dilidah. Dalam badan inyo manyeso.

Jadilah urang Piaman. Nan lamak cuma ikan. Bantai cuma 2X satahun di
hari rayo fitri dan haji.

Acok2 cek darah awak.
Kolesterol lk 200
Asam Urat lk 7
Gulo lk 100

Di Jakarta ado dijua masin sagadang hp bisa macek katigo-e

Salam kadinginan

On 11/10/10, rainal.r...@rantaunet.org <rainal.r...@rantaunet.org> wrote:
> Pak dokter/jepe...di rest" Taraso" di jl Fatmawati dekat Itc Fatmawati.gulai
> tunjangnya bukan main..kalau ke Jkt nanti kita kesana ..boleh dibanding dg
> ya lain..tapi jam 12 siang sdh habis..gulai ayam hijaunyo juga paforit uni
> yul.. Gulai utak..limpo..gulai cubadak,kol..dan samba lado sira jo hijaunyo
> kalau dicampuo bukan main..ambo tunggu ..wass..Rainal Rais..
> Powered by Telkomsel BlackBerry®

Sent from my mobile device

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
gelar Bagindo, suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
Nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman. rantau: Deli, Jakarta,
sekarang Sterling, Virginia-USA
"menjadi bagian dari sapu lidi, akan lebih bermanfaat dari pada
menjadi sebatang lidi"