Itu salah awak sendiri manyabuik "masakan Padang", "RMP-Rumah Makan Padang" dll

On 9/5/11, Joesrinal <yba...@gmail.com> wrote:
> Sato sa kaki ciek....
> Iko nan salah kaprah,,antah baa kolah urang Minang disabuik orang
> Padang,,sajak ketek dulu ambo kok ditanyo dek urang lain dr Minang ambo
> kecek an urang Minang indak urang Padang doh...dipajaleh diawak baso Padang
> 90 km dr Bkktinggi atau sekian dr Pdg pjg..
> Jd kok urang lain batanyo ka awak iyo jawablah Urang Minang jaan dipakai jo
> caro nan salah..antah kok iyo asano dr Padang indak baa doh.
> Ndak baitu angku Riri?
> Wassalam.
> Yoesrinal/lk - Kiktenggi

Sent from my mobile device

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
gelar Bagindo, suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
di Nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman.
rantau: Deli dan Jakarta, kini Sterling, Virginia-USA
"Kepedulian terhadap ranah Minang adalah salah satu misi RantauNet. Yayasan
Palanta RantauNet (YPRN) dimaksudkan untuk menyalurkan kepedulian itu.
Salurkan zakat, infaq dan sadaqah sanak antaranya melalui YPRN, rekening No.
0221919932 Bank BNI"