Reminder from: reformasi-malaysia Yahoo! Group
 http://groups.yahoo.com/group/reformasi-malaysia/cal

SAYA MOHON BANTUAN RINGANKAN  BEBAN
Sunday February 19, 2012
3:00 am - 4:00 am
(This event repeats every day.)
Location: MALAYSIA

Notes:
Assalamualaikum,

Minta maaf kerana menganggu saudara/saudari.Tujuan saya menghantar email ini
adalah memohon jasa baik saudara/saudari di dunia ini.Saya memohon bantuan
saudara/ saudari untuk menderma bagi saya meringankan tanggungan saya kerana
saya tidak mempunyai jalan selain menulis email atau berbuat secara begini.Saya
memohon jika saudara / saudari ikhlas membantu saya dengan menyumbang walaupun
RM1 ke dalam akaun saya ataupun membuat arahan bank RM 1 ke dalam akaun
saya.Ini bukan bertujuan untuk penipuan atau sebagainya.Sebagai Islam saya rasa
tidak layak untuk menipu di dalam situasi begini.Saya tidak memaksa untuk
menderma atau menyumbang.Tetapi saya sentiasa mendoakan semoga Allah S.W.T
memudahkan segala urusan seharian anda..amin
Semoga Allah memberkati anda kerana membantu saya di dalam kesusahan.

Terima kasih.
Wasalam.

Nama : Azfarizal Effendi Bin Abdullah
No. akaun : 152022974079 ( Maybank Berhad, Malaysia)

All Rights Reserved
 Copyright © 2012
 Yahoo! Inc.
 http://www.yahoo.com