Assalammualaikum,

Aper kabar suma. Hari ini genap kita berpuasa selama seminggu. Tapi masih
ada lagi kanak-kanak yang putus jari. Saya pelik la macam mane
mercun-mercun ni leh sampai kat Malaysia.

Kalau kita tengok berita mesti ada jer yang kene serbu baik yang terbaru
atau serbuan dua tiga bulan lepas. Penjual mercun ni memang licik la.

Tapi kita jarang dengar anak bangsa lain putus tangan, atau aper yang leh
putus.Yang selalu kena anak Melayu, waktu nak raya plak tuh. Sian betul.

Tapi baru-baru nie saya tengok berita, ada Menteri mencadangkan supaya
penjual Mercun ini di hukum lebih berat dari sekarang. Yela kalau tengok
sekarang ni abis kuat penjara atau denda.

Persoalannya, patut ker diorang di denda dengan lebih berat lagi?
Renungkanlah....

Jom bisnes cari duit Raya. LAwat la website saya...

-- 
Silalah lawati website-website saya ini.

http://blogleadertalk.blogspot.com
http://www.SegarNetwork.com/hebat01
http://www.youtube.com/watch?v=obesZRL-_LQ
http://www.maskahwin.com/index.php?ref=BlogLeader
http://rm5je.com/?ref=291
http://www.perigiduit.com/?ref=Blew01
http://kuasaduit.webs.com/
http://www.thevideosense.com/user/kuasaduit/

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
You received this message because you are subscribed to the Google Groups 
"resepibanjar" group.
To post to this group, send email to resepibanjar@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to [EMAIL PROTECTED]
For more options, visit this group at 
http://groups.google.com/group/resepibanjar?hl=en
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Kirim email ke