Assalammualaikum,

Hari ini saya  ingin bercerita pasal peniaga internet. Adakah anda salah
seorang? Persoalan nyer sekarang adakah anda seorang pelabur atau peniaga?

Saya hanya membandingkan mengikut pendapat dan pandangan saya sahaja.

Bagi saya, seorang peniaga internet mestilah mempunyai produk nyer sendiri
yang di niagakan di internet. Barang tersebut tidak semestinya barang yang
bebentuk fizikal, malah bebentuk digital juga boleh diniagakan. Bagi yang
menjual servis seperti Membina Website juga boleh dikategorikan sebagai
peniaga internet. Dan pelbagai perkera atau produk lagi boleh
diperdagangkan.

Bagi pelabur internet pulak, ia merupakan seorang yang melabur didalam
sesebuah syarikat atau program dengan mempromosikan produk pihak
berkenaan. Ini dapat meningkatkan penjualan produk sesebuah syarikat atau
pengelola program berkenaan.

Buat masa sekarang saya lebih selesa menjadi pelabur dahulu sebelum mengorak
langkah seterusnya menjadi peniaga sebenar. Wahai rakan-rakan ku didalam
internet, senantiasalah berwaspada dengan penipu-penipu yang hanya mengambil
kesempatan keatas pelabur-pelabur yang ingin mencari jalan
penyelesaian masalah kewangan.

Ayuh join saya di sini. Kerana saya telah memilih program yang saya yakin
mendapat pulangan kelak. Lawatilah website-website dibawah.

Enjoy!

--
Silalah lawati website-website saya ini.

http://blogleadertalk.blogspot.com
http://www.SegarNetwork.com/hebat01
http://www.youtube.com/watch?v=obesZRL-_LQ
http://www.maskahwin.com/index.php?ref=BlogLeader