Salam,

Minta maaf sekiranya email ini menganggu tuan-tuan. Saya ingin berkongsi
satu Program Perniagaan yang baru saja dilancarkan pada 6 Oktober 2008.
Dijalankan oleh sebuah syarikat yang mempunyai kewangan kukuh dengan aset
RM500,000,000.00. Lesen AJL yang sah dan Produk yang dijual sudah berada di
pasaran global lebih 20 tahun.

*Sekiranya anda inginkan kebebasan kewangan.......*

Saya ada peluang bagi mereka yang berusaha mengubah kehidupan kepada yang
lebih baik.

*Pendapatan harian sehingga RM6,300 dan sehingga RM189,000 sebulan.*

Bonus boleh di tuntut setiap minggu hari Isnin, Selasa dan Rabu. Tiada had.

Pembayaran terus ke Debit kad.

Sekiranya anda berminat, Sila layari laman web di bawah:

www.mpglobal.com.my

*Sekadar Renungan ...*

*" Satu untuk hari ini adalah lebih baik dari Dua untuk esoknya, jangan
membiarkan sehingga esok sedangkan anda boleh melakukannya HARI
INI."Benjamin Franklin
*
**
* "Orang terkaya di dunia membina network, tapi orang lain hanya mencari
kerja." Robert Kiyosaki*
**
**
**