Saya Tersentak Dengan Emel Dia...

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

saya di sini mendoakan agar anda sentiasa sihat di samping orang yang
tersayang.

saya tertarik dengan satu emel yang berbunyi begini
" saya dah bosan dengan ebook-ebook ni kerana selepas membaca ebook saya
tidak mampu untuk bertindak."

Saya balas emel beliau "Kenapa anda tidak mampu untuk bertindak?"

Sila bagi perhatian kepada jawapan beliau di bawah.

"Bukan saya taknak bertindak cuma apa yang diterangkan dalam kebanyakkan
ebook tidak jelas dan
saya berharap produk anda pada kali ini adalah produk yang betul-betul boleh
menjana wang!"

Saya tanpa membuang masa terus tunjukkan kepada beliau satu sistem yang
akan lancarkan kelak.
Saya juga nyatakan berapakah harga sistem kami tersebut. Selepas beberapa
jam,
dia reply lagi emel  dengan begitu teruja sekali "Wah,
sistem macam ni memang boleh buat duit di Internet! Kalau bayar RM3000 pun
saya sanggup!
Ini kerana sistem ini sememangnya memudahkan semua orang!"

 anda lihatlah sendiri situasi di atas.
Sistem ini memang terbaik untuk memudahkan anda untuk menjadi usahawan
Internet.

Jaminan kami kepada anda yang menggunakan sistem ini ialah:

[+] Anda akan menjadi usahawan Internet kelak.
[+] Anda akan menjana wang di Internet kelak dan jumlahnya bergantung
terhadap usaha pemasaran anda.
[+] Sistem ini akan membuat anda tersenyum lebar kerana banyak masa anda
dapat dijimatkan.

Dan banyak lagi.

Itulah realitinya produk yang baru akan lancarkan kelak,
soal harga saya rasa anda sememangnya perlu bekorban sedikit
kerana untuk membuat sistem ini menelan kos yang agak besar
dan saya percaya sistem ini akan mampu mengubah hidup anda!

Salam cemerlang dan jumpa lagi di emel akan datang!

lihat link di bawah:-

http://www.niagakit.com/index.php?ref=duitonline
Sekian,

duitonline