Assalammualaikum,

Mencegah lebih baik dari mengubati. Amalan pengambilan makanan yang berasaskan
alam semulajadi menjadikan kita lebih sihat dan mengurangkan risiko serangan
penyakit dan jangkitan. Maklumat lanjut sila lawat ke : BioTeknologi Ekstrak
NUFERA http://www.nufera-virgin-coconut-oil.blogspot.com/   DISAHKAN HALAL OLEH
JAKIM DAN TULEN.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FAKTA:- NUFERA bukan VCO semata-mata. NUFERA menggunakan VCO itu sendiri
sebagai bahan asas atau 'medium'. Proses kami mendapatkan NUFERA amat jauh
berbeza dengan proses semua VCO yang ada di dunia ini! VCO lain hanya melalui
"ordinary biotechnologi process". Oleh kerana itu terlalu banyak VCO dalam
pasaran sekarang, dan hampir semuanya menciplak pengalaman dan testimoni NUFERA.

Penglibatan para saintis dari UM, UKM dan MARDI serta Prof.Rahim, dari UNISEL
berjaya mencungkil rahsia kehebatan NUFERA dari sudut dunia perubatan moden.
Penyelidikan kami berterusan dilakukan dengan Prof.Rahim di dalam bidang ini.
Prof. Dr. Rahim adalah 'the only CLINICAL IMMUNOLOGIST' di Malaysia. Di
Malaysia tiada pakar 'CLINICAL IMMUNOLOGIST' yang lain!

Untuk rujukan sila hubungi:
Dr. Khairul

0193868944

Testimoni 1