agree, mai ales ca solutia nu era regurgitarea unei chestii, sau copy
paste si un simplu 'ce vrei mah sa faci exact?' adica:

- sa fie userii tinuri in : fisier/sql/ldap?
- sa fie pop3/imap/pop3s/imaps?
- sa fie autentificare pe smtp?
- sa fie administrabila chestia? sau sa-ti pierzi toata ziua adaugind
domenii si useri?
- maildir sau mbox?
- cite bucati de useri ai ? 10? 1000?
- anti-virus? anti-spam?