Buna,

Acu citeva zile am spus ca pot concatena mai multe fisiere *.pdf intr-unul singur
"final.pdf", cu sintaxa

"gs -q -dNOPAUSE -dBATCH -sDEVICE=pdfwrite \
-sOutputFile=final.pdf -f *.pdf"

Am avut proasta inspitatie de a intitula in Subject, actiunea, "creere" ce a atras oprobiul
public din partea Dl Ovidiu Moisanu.
(Imi cer scuze ptr imensul disconfort intelectual ce i l-am produs, de atunci
nu mai pot dormi din cauza remuscarilor............)

Ca sa revin, este totusi o problema: fie fisierele 1.pdf, 2.pdf,...,10.pdf, 11,pdf, 12.pdf.

Problema e ca le concateneaza in ordinea: 1,10,11,12,2,3,4,5,6,7,8,9

Cum sa-i zic sa le concateneze in ordinea crescatoare a numerelor , si nu in ordinea
crescatoare a primei cifre ?
Ca daca-s sute iese varza curata.

Va rog nu ma trimiteti la man, deja am plecat.
Totusi, help.

Multumesc