On Tue, 11 Oct 2005 13:59:36 +0300
Mihai Sari <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Acum mai vin cu o provocare :).
> As vrea ca acest client al meu de Citrix sa beneficieze de garantare
> <b>numai</b> cand are ca destinatie IP ul serverului de citrix (cu un
> iptables mark). Se pun in child1 cele marcate si restul inclusiv
> traficul "ne agreat" al statie citrix sa intre in galeata de 56 --
> 120. Nu o sa se calce pe bataturi?
>  Daca se poate, acum chiar as vrea o ciorna de cum ar trebui sa arate
> configul.
> Va multmesc!

din moment ce are ca destinatie doar ip server citrix nu stiu de ce iti
trebuie mark. Uite un config simplu care l-am mai daty la cineva si pe
baza aceluia dezvolti

# eth1-qos.cfg #
################
# for how to configure and use see docs/HowTo/

  class Mumu {
         bandwidth 250;
         limit 250;
         burst 12;
         priority 1;

                client citrix {
                   bandwidth 64;
                   limit 64;
                   burst 2;
                   priority 1;
#                  upload 64;
                   dst { 192.168.0.1/32; };
                  };

                  client restul {
                   bandwidth 128;
                   limit 186;
                   burst 2;
#                  upload 128;
                   priority 3;
                      dst { 192.168.0.2/32;192.168.0.3/32; };
                  };

};

    class default { bandwidth 8; };

Asta chiar l-am testat si merge cu htb-tools 2.6
Daca vrei sa faci chestii mai complexe nu te pot ajuta ca nu stiu cum
se comporta q_parser in diferite situatii mai speciale. Eu plec de la
scheletul scriptului generat de htb-tools si imi bag apoi propriile
comenzi tc cand am chestii mai complexe cu filtre dupa mark si alte
goange.

--
Mihai Voica