e vorba de load, am avut un realtek intr-un server cam pe la 30mbps,
si era sys load pe server spre 70%, am pus un 3com2000 (sk98lin
driverul) si a scazut la 7% (nu glumesc) o fi din driver/placa nu am
timp sa sap sa vad ce e, dar la multe pps o ia razna.
desktop e ok, server nu as, dar router/bridge e nonono.

cind ai facut 11.5MB/s te-ai uitat la sys load?