Buna listasi,

Am instalat o imprimanta in Slackware-10.2, da' degeaba. :-((
Concret are driver compatibil cu HP Deskjet Plus, iar,
pentru instalare am folosit apsfilter
O instaleaza, face bine testul de imprimanta, restartez
"/etc/rc.c/rc.cupsd restart",

cups nu foloseste apsfilter. Foloseste interfata de administrare cups de
la http://localhost:631/ ca sa adaugi/modifici o imprimanta in cups.

La prima tentativa "man xv | lpr" rezulta,
"lpr: error - no default destination available."

evident, pentru ca nu exista nici o imprimanta in cups.

Si nu listeaza nimic, bineinteles...
Ca fapt divers, nu am nici un "lpd" in sistem....

Sfatuit de pe lista am pus in  /etc/inetd.conf:
printer stream tcp nowait lp /usr/lib/cups/daemon/cups-lpd cups-lpdDEGEABA:
Man mplayer | lpr , da output:#nu dati cu paru' e instalat MPlayer
"lpr: error - scheduler not responding"

scheduler not responding inseamna ca nu-ti ruleaza cups.
Degeaba incerci cu lpr (cups) daca nu ai instalat imprimanta in cups.

Please, help.....  ce sa fac ???

Citeste despre cum se adauga o imprimanta in cups si instaleaz-o, apoi incearca iarasi cu
lpr sau mai simplu cu lp.

DA, instalat OK din cups, si mai simplu, direct din System-ul sistemului, si functioneaza.

Multumesc

mitu