Alin Osan wrote:
> Salutare,
>
> In urma unor restructurari, urmeaza sa mut mai multe servicii locale la
> provideri externi.
> Am in ograda si un bau-bau de solutie care implica un MySQL ce ruleaza
> local la care userii de pe Windows se conecteaza cu un soft scris in
> Delphi. Acelasi soft se conecteaza la un alt MySQL ce sta pe serverul
> web si face un import la unele date. Ambele servere Linux.
> Doresc sa mut tot ce e pe serverul de web la o firma de hosting (MySQL,
> PHP) insa marea problema este cu softul asta de Windows care vrea acces
> [...]

Eu nu am inteles exact care e problema .. Furnizorul de hosting nu iti
permite accesul la MySQL remote? Toate serviciile de hosting care ofera
CPanel permit implicit setarea accesului remote la MySQL. Daca nu
functioneaza, exista o metoda de a face tunnelling prin php. Vezi
http://www.mysqlfront.de/manual/fphptunnel.html

--
Daniel Toma
www.webdev.ro