se da un postfix care in fiecare zi trebuie sa trimita 10.000 de mailuri.
80% din .recipienti. sunt @yahoo.com.
de ceva timp apare o problema. mailurile catre yahoo imbatranesc in coada.

daca dau un postqueue -f timp de 1-2 min se duc cateva mailuri (20-50) dupa
care iar se puturoseste.

am tot variat default/initial_destination_concurency si numarul de procese
doar ca am impresia ca nu e de la postfix problema. cred ca yahoo a limitat
numarul de mailuri pe care le primeste intr-un interval de timp.. mai ales
ca
totul a mers perfect pana acum 3 saptamani. eu am aflat despre problema
asta acum cateva ore si cam trebuie sa o rezolv maine asa ca nu am timp
de experimentat prea mult

daca setez postfixul sa le trimita mai incet nu ma ajuta cu nimic pentru ca
am nevoie ca mailurile alea sa ajunga in cateva ore (3-4 ore).

care ar fi rezolvarea?
eu ma gandeam sa adaug un al doilea postfix pe un alt ip si sa fac un round
robin. succes/horror stories?

orice alta idee/sugestie e bine venita..
cifre despre limitarile yahoo sunt la fel de bine venite.

--
danyvip