On 2/1/06, Tarhon-Onu Victor <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>         Dar pe masina $TAPEHOST daca copii de pe hdd pe acel $TAPEDEV
> cit ia? Se termina intr-un interval vizibil mai mic?

Am testat si a fost ok, mai mult am facut backup folosind :
 # old backup method
            #rsh $VAR_SUNMC_NAME "ufsdump 0unf $REMOTETAPEDEV /"
(a durat o ora jumatate)

        $obs da, poate fi prea mic,

Am incercat:

  rsh $VAR_SUNMC_NAME "cd /; tar cfbEX - 20 $ROOTEX_SunMC . | rsh $TAPEHOST
dd of=$TAPEDEV obs=10240b"

Cand fac backup cu dd, daca ma uit la tape drive, vad ca scrie, apoi face o
pauza , mai scrie , iar face pauza - lucru indicat si de un led care este
intermitent atunci cand scrie, si on cand sta degeaba . Backupul cu ufsdump
functioneaza fara probleme, de-asta ma gandesc ca e ceva gresit in linia de
comanda cu dd.

Multumesc de raspuns,

/cre