http://httpd.apache.org/docs/2.0/vhosts/mass.html
http://httpd.apache.org/docs/2.0/mod/mod_log_config.html#formats

eu zic ca e mai simplu sa renunti la cronolog si sa definesti un log
in care pui prima data %v si sa faci un script (awk/perl) care sa
scrie in fisiere cu numele primul cimp (care o sa fie %v). nu stiu
care e performanta la 2-3k vhosturi active...

ca sa te ajute cronolog ar trebui sa poata scoate din fisier date si
sa le foloseasca la filename, dar e cam overkill pentru ca ar trebui
sa scrie o linie, sa inchida fisierul, sa scrie alta linie in alt
fisier, etc, etc, probabil deaia nu face nici apache si au preferat
solutia cu split-log.